Fahimeh.taj@gmail.com 09025866852
اعزام دانشجو

اعزام دانشجو

تاریخ انتشار : 1401/05/21|مرجع : آکادمی تاج


💠💠 خیلی از زبان آموزان قصدشون از شرکت در آزمون آیلتس، ادامه تحصیل در خارج از کشوره و مکرر این درخواست رو ازم داشتن که آیا می تونم توی اپلای کردن به یه دانشگاه خارجی، پیدا کردن رشته مناسب در یه دانشگاه و یا در نوشتن رزومه ، SOP ، و یا مصاحبه دانشگاه و سفارت بهشون کمک کنم؟
از اونجایی که خودم از نزدیک شاهد بودم که خیلی از این زبان آموزان با مشکلات ریز و درشتی در زمان اپلای کردن به دانشگاه و تهیه مدارک مورد نیاز مواجه شدن (من جمله عدم تعهد مراکز خدمات دهنده و بالا بودن غیرمنطقی قیمت خدمات شون)، این دغدغه در من بوجود اومد که ببینم چطور می تونم در این زمینه به زبان آموزانم که قصد دریافت مدرک آیلتس، به منظور ادامه تحصیل در خارج از کشور، رو دارن کمک کنم.
💠 با تلاشهای زیاد، الان شرایطی بوجود اومده که با یه تیم حرفه ای بتونیم برای عزیزانی که مدرک آیلتس دارن و قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور آلمان و سایر کشورهای اتحادیه اروپا رو داشته باشن، با یه قیمت دانشجویی در هر رشته ای که بخوان، ظرف مدت کوتاهی پذیرش تحصیلی بگیریم و خدمات مورد نیاز در مسیر پیدا کردن دانشگاه، انتخاب رشته و اپلای کردن رو بهشون ارائه کنیم.

برای دریافت مطمئن ترین و باکیفیت ترین خدمات اعزام دانشجویی با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان، به شماره 09125386058 توی واتساپ پیام بدین.